Bestellen en terugsturen

Bestellen

Uiteraard kun je 24/7 op onze site terecht. We hebben geprobeerd het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken, maar bel of mail gerust als je een probleem of vraag hebt. We willen je graag helpen om je bestelling te verwerken. Niet alle (maten van) producten zijn direct leverbaar. Wil je zeker weten of een product op voorraad is bel of mail ons dan even.
Bestellen per email ([email protected]) mag natuurlijk ook. Zorg wel dat we de juiste naam, adres en woonplaatsgegevens krijgen. Ook willen we graag jouw telefoonnummer hebben, zodat we eventueel snel even contact op kunnen nemen.

Online bestellen doe je door de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagen. Klik eerst de juiste maat en kleur aan en  klik dan rechtsonder op "in winkelwagen". Wil je weten wat je allemaal al geshopt hebt? Het maakt niet uit waar je je precies bevindt op de website, je winkelmandje staat altijd helemaal boven in (midden-rechts). Je kunt het product eenvoudig weer uit je mandje halen door naast het artikel op het kruisje te tikken. Als je klaar bent met bestellen kun je vanuit de winkelwagen doorgaan naar de kassa.  

Een bestelling plaatsen kan mét of zonder een account.
Wil je een account aanmaken? Dan kan door helemaal rechts onderaan in de hoek op registreren te klikken of tijdens het bestelproces bij stap 2 bestelgegevens een nieuw account aanmaken. Wanneer de registratie is voldaan ontvang je een bevestiging per mail. Wanneer je al een account hebt dan kun je tijdens het bestelproces bij stap 2 Bestelgegevens jezelf inloggen of anders helemaal rechts boven in de hoek bij de button inloggen.

Je  kunt ook zonder account bestellen. Ga dan bij stap 2 in het bestelproces naar "Benodigde gegevens invullen". Hier hoef je alleen maar de gegevens in te vullen die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en versturen.

Controleer bij stap 3 Besteloverzicht of alle gegevens juist zijn en selecteer een betaalwijze. Ga je akkoord met de algemene voorwaarden? Dan kan je de bestelling afrekenen. Hiervoor wordt je doorgeleid naar de beveiligde Betaal pagina. Daar wordt de betaling verder veilig afgehandeld.

Je ontvangt tot slot nog een bestel bevestiging per mail. Bij deze bevestiging zit standaard een retourformulier. lekker makkelijk, dan weet je zeker dat je niets vergeet in te vullen als je iets terugstuurt.

Ruimschoots bedenktijd, annuleren bestelling
Bij ons mag je een nog niet geleverde order altijd annuleren. Ook mag je tot 30 dagen na de levering

de order alsnog annuleren en terugsturen. We horen dan natuurlijk graag waarom je een artikel terugstuurt, maar je bent niet verplicht om dat te vermelden. Zie ook "Verzenden en retourneren".

Milieu
Omdat wij het milieu heel belangrijk vinden zul je vaak merken dat wij gebruikte verpakkingen hergebruiken. Zelfs lokale supermarkten helpen ons mee.


Verzenden & terugsturen

Verzenden
Na ontvangst van jouw order ontvang je een orderbevestiging. Houdt er rekening mee dat de levering langer kan duren als het artikel niet in Nederland maar in het magazijn in Engeland op voorraad ligt. We zullen afwijkende levertijden meestal binnen 48 uur na bestelling aan je doorgeven.

Equimatch werkt met MyParcel, die voornamelijk samenwerkt met PostNl. Dit betekent dat er ook op zaterdagen bezorgd wordt.
Bezorgopties ‘Avond bezorging’ en ‘Ophalen op een PostNL locatie’ 
Deze opties zijn ook beschikbaar, dat werkt als volgt:
Via de Track & Trace e-mail kan je op de PostNL tracking site of via de app de dag en/ of tijd van de bezorging wijzigen. Dit kan vanaf het moment dat het pakket de eerste sorteerscan krijgt tot 06.00 uur op de dag van bezorging. Ook is het mogelijk om afhalen te kiezen.

Ruilen en retourneren
Zorg ervoor dat je bij ontvangst de verpakking voorzichtig open maakt, zodat deze bruikbaar blijft. Voldoet een artikel niet aan jouw wensen of wil je het ruilen voor een andere maat of kleur dan mag je het binnen 30 dagen, mits ongebruikt en in de originele verpakking, terugsturen naar ons retour adres (zie hieronder). Vergeet niet het retourformulier, volledig ingevuld mee te sturen. (Deze heb je ontvangen in de mail direct na je bestelling)

Retourneer je de hele bestelling dan betalen wij het aankoopbedrag en de verzendkosten weer terug. De verzendkosten van het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Retourneer je een deel van de bestelling, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze artikelen terug, niet de verzendkosten van deze bestelling. 

Je mag er natuurlijk ook voor kiezen om je geld terug te laten storten. Geef dan ook het IBAN nummer van jouw bankrekening door, zodat we snel terug kunnen betalen! Meestal staat het geld dan weer binnen vijf werkdagen op de bankrekening. NB. Als je via Pay.nl of PayPal betaald hebt storten we het geld meestal via die betaalmethode terug terug.

Retouradres 
Bisschopweg 17A
6741 LC Lunteren
The Netherlands.

Garantie, we doen niet moeilijk!
Bewaar je aankoopbewijs. Op alle artikelen is met aankoopbewijs één jaar fabrieksgarantie van toepassing.  

Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stikselfouten. Schade die ontstaat door slijtage of geweld van buitenaf (zoals paardentanden, spijkers, schroeven, schuren of trekken etc.) valt niet onder de garantie. Afgevallen sierdelen (zoals 'diamantjes' e.d.) vallen ook niet onder de garantie).
Als je twijfelt adviseren je even te bellen, over het algemeen doen we namelijk echt niet moeilijk. 
 























Wij werken zorgvuldig met cookies. Kijk gerust voor meer informatie op onze Privacy Policy pagina. Manage cookies